مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30اقتصادي

فارس من| رانندگی خودروهای سنگین و بین شهری جزو مشاغل سخت محسوب شود


رانندگان کامیون و خانواده آنها با ثبت پویش هایی ضمن طرح مشکلات خود و سرپرست خانواده در شغل رانندگی خودروهای سنگین برون شهری، از دوری مدام از خانواده و سختی و مخاطرات کار در جاده ها می گویند و مطالبه دارند رانندگی جزو مشاغل سخت محسوب شود تا زودتر بازنشسته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به تازگی جمعی از مخاطبان فارسِ من با ثبت پویشی خواستار تعلق بیمه مشاغل سخت به رانندگان کامیون و تریلی شده اند.

نویسندگان این پویش، معتقد هستند با توجه به سختی ها و خطرهای فراوانی که رانندگی با خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلی دارد، قرارگیری این شغل در بیمه مشاغل سخت لازم و ضروری است، رانندگانی که حمل و نقل کالا و سامانه توزیع سوخت و کالای کشور به شدت به آنان وابسته است.

    امیرمحمد هوشیار سردبیر جوان پویش مذکور به فارس می گوید: پدرم راننده کامیون است.

هرچقدر از سختی و مشقت شغلش بگویم کم گفته ام؛سختی هایی مانند دوری از خانه و خانواده، آسیب ها و خستگی های ناشی از بی خوابی و عدم استراحت به دلیل نبود مکان مناسب به اندازه کافی، خطرات مختلف مانند احتمال  تصادف و غیره که پدرم سال ها متحمل آن شده است، به عنوان مثال آسیب دیدن مهره گردن از موارد شایعی است که عموم رانندگان کامیون به دلیل قرارگیری گردن به صورت ثابت در ساعات طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رانندگی خودروهای سنگین و بین شهری جزو مشاغل سخت محسوب شود

فارس من| رانندگی خودروهای سنگین و بین شهری جزو مشاغل سخت محسوب شود